Dobro došli; Recenzija: Avon setting spray

23:01

Bok drage moje,

Prije svega, dobro došle na moj blog. Razmišljala sam da li da prvi post napišem samo '' uvodni '' o tome što ću raditi i o čemu ću pisati, međutim, nekako mi je bolje da se odmah bacim na posao. Samo ću vam dati nekoliko natuknica o čemu ću pisati i što će se sve nalaziti na ovome blogu.

A to su :
Recenzije
DIY
Zdravlje
Moda
Tutoraiali ( ne video klipovi, već slikani, korak po korak, bar za početak )
Darivanje
Savjeti



Biti će tu još toga, ali evo ovo su neke sitnice.

                Nego, bacimo se odmah na moju prvu recenziju.
U pitanju je Avon setting spray. Kupila sam ga prije nešto više od pola godine, i odlučila svoje iskustvo podijeliti s vama.
Avonov sprej za fiksiranje dolazi u crnoj, prozirnoj bočici od 125 ml. Ima klasičnu špricu za ''doziranje'' proizvoda. Cijena mu se kreće oko 50 kn, međutim često je u katalozima na popustu pa ga se može naći i za 30 kuna. 

Kako ga koristim?
Koristila sam ga na dva načina. Prvi je bio taj da ga nakon cjelokupnoga šminkanja nanesem na lice,a drugi način je da kad nanesem kremu, puder i korektor, da ga pošpricam po licu, i onda nakon ostale šminke još jednom. U oba slučaja se pokazao podjednako učinkovito. Način na koji ga nanosim je taj da ga udaljim od lica, zažmirim i nekoliko puta ga raspršim po licu ( toliko da osjetim da je ''sjeo'' na svako mjesto na licu ). Puno cura ga koristi nakon kreme, pa nakon pudera i na kraju opet, ali kod mene on funkcionira super i kad ga samo jednom koristim.

Očekivanja i kako se pokazao?
Moja očekivanja za ovaj proizvod nisu bila baš nikakva, samo sam htjela neki fikstor koji će mi držati šminku na licu tijekom dana, tako da sam s ovim fiksatorom dobila i više od očekivanoga.
Bilo da koristim laganu ili tešku šminku, ona mi ostane na licu tokom dana. Inače imam mješovitu kožu, znači masne T-zone, i korištenjem ovog spreja sam lučenje neželjene ''masti' na licu svela skoro na nulu.
Kad ga nanesem, osjetim lagano zatezanje lica, stoga vjerojatno isušuje kožu, jer je ipak jedan od sastojaka alkohol, međutim taj osjećaj se brzo makne tako da dalje nema nikakvih neugoda na licu.
Miris alkohola se možda malo osjeti prilikom samoga nanošenja, ali i on isto tako brzo ishlapi i dalje se ne osjeti. 

Osobno sam jako zadovoljna s ovim proizvodom tako da ga preporučujem, samo napominjem, imam mješovitu kožu, i takav se pokazao meni.

Moja ocjena: 7/10

Da li ste ga vi koristile? Kakav je vama bio? Slobodno mi svoje mišljenje o ovoj recenziji napišite dolje u komentar, a za daljnje recenzije, ako imate bilo kakve želje, kliknite OVDJE, i u komentar napišite svoje želje.

Hvala vam svima,

Marija  

You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji