Must have for hair

15:53


Lijepi pozdrav drage moje..




 Sve mi volimo mekanu, glatku i mirišljavu kosu, zato sam odlučila napisati post o proizvodima koje ja koristim za njegu svoje kose i koji mi pomažu da moja kosa bude baš takva, mekana, glatka i mirišljiva.




               


Od šampona i regeneratora koristim L'oreal Elseve Extraordinary oil . Inače obožavam ulja za kosu tako da mi se ovaj šampon i regenerator svidio odmah na prvi pogled. Moja kosa poslije pranja i sušenja je dosta mekana i mirišljiva i to je ono što želim postići. Svi L'oreal Elseve proizvodi imaju po meni jako dobar miris tako da niti ovaj nije ništa drugačiji. Puno puta koristim šampon kao gel za tuširanje jer obožavam taj miris. Planiram kupiti i extraordinary masku za kosu i ulje za kosu jer vjerujem da sve zajedno u paketu savršeno njeguje kosu. Cijena za 250ml šampona je oko 22 kn.






Prilikom sušenja ili peglanja kose želim da mi je ona zaštićena od topline i zato koristim Lisap Ultimate Straight Fluid koji osim što štiti kosu od topline on smanjuje učinak kovrčanja što je savršeno jer moja kosa uvijek kad ju speglam uvijek se barem vrhovi nafrču ali zato prilikom peglanja pošpricam kosu i tokom dana kosa mi se ne nafrče, uz to štiti kosu od vlage.  I ono što ja najviše volim je to što ima prefini miris. Na kraju posta ću vam dati link sa koje stranice možete naručiti sprej. Cijena mu je oko 13 £ preko Amazon.com


Na pola sušenja kose, volim donji dio kose lagano proći s Avonovim serumom sa proteinima svile. Ne mogu reći da mi je proizvod nešto previše oduševio, ali kao što sam gore već napisala, obožavam ulje na kosi, tako da je to jedan od razloga zašto ga koristim. Kosa mi sa serumom dobije fini miris i dobije osjećaj glatkoće na dodir. Ovo ulje ne nanosim na tjeme da mi kosa nebi dobila izgled masnoće već samo da donji dio i posebno na vrhove. Cijena mu je oko 30 kn u trenutnom Avon katalogu.


A ono što koristim između dva pranja, da mi kosa stalno ima fini miris je Balea parfem za kosu. Slučajno sam na njega naletjela i odlučila ga kupiti. Inače perem kosu svaki dan, jer mi se već nakon dva dana zamasti. U slučaju da kosu ne operem, drugi dan ju pošpricam s tim parfemom i kosa mi cijeli dan prelijepo miriši, pa ponekad ne morate stavljati parfem na sebe, jer ovo itekako radi dobar posao.  Cijena oko 20 kn u DM-u .

Koji su vaši favoriti što se tiče njege kose? 

P.S. sve slike koje nemaju oznaku ' marija's secret place ' nisu moje slike, već su skinute s interneta.

**************

Stranice s kojih možete naručit :



Lajkati me možete na facebook stranici klikom OVDJE.

Marija  







You Might Also Like

2 komentari

  1. Odličan post. Trenutno imam opsesiju proizvodima za njegu kose, pa ovakvih članaka nikad dosta.

    Extraordinary ulje je nešto savršeno! Mislim da nećeš požaliti ako ga kupiš. :)

    Zainteresirala si me za ovaj Balein parfem za kosu, mislim da ću ga isprobat! Nema ništa ljepše od svježeg mirisa u kosi! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, hvala ti :) ..
      Kupit ću ga svakako.
      .. Upravo to, mislim da je parfem za kosu idealan za ljeto. :) a i pristupačan je po cijeni :) .. Obavezno javi svoje dojmove. ❤

      Izbriši

Pratitelji