Kako oporaviti nokte?

20:26

Bok!


Vjerojatno vam se puno puta dogodilo da su vam nokti izrazito tanki, slabi, pucaju i listaju se. To se pretežno događa nakon stavljanja tipsa i gela te pretjeranog rašpanja. I naravno da više ne možete imati lijepe, duge i prirodne nokte. Zato sam vam ja odlučila pokazati svoju malu rutinu ' oporavka noktiju ' . 


Isto sam jedno vrijeme imala tipse i gel, zbog čega su moji nokti izgledali strašno. Inače sam uvijek imala lijepe, zdrave i prirodno duge nokte, a nakon toga su oni bili sve samo ne lijepi i zdravi,a kamoli dugi nokti.

Onda sam ih pokušavala oporaviti i nahraniti da opet budu takvi.

Ono što sam koristila :


         · Eveline 8 in 1 total action lak za nokte
  · Essence studio nail ulje za nokte
   · OPI nail strengthener lak za nokte


· Essence 2 in 1 nail and hand balm


· Essence nail white pencil


· Salon Shaper


· Essence moisturizing krema za kutikule


Postupak svega je jednostavan i prilagođavate ga sebi, kako vama odgovara.

Što sam ja radila?

S Eveline lakom se dobiju upute, međutim ja sam par dana mazala po jedan sloj laka za nokte  onda sam nakon 3-4 dana taj lak skinula, i nokte premazala s Essence studio nails uljem za nokte, to ulje sam držala neko vrijeme na noktima i onda sam ga jednostavno razmazala po rukama.

Inače prije nanošenja laka za nokte stavljam Essence moisturizing kremu za kutikule, koja mi štiti kutikule od laka i istovremeno ih hrani.

Nakon što sam razmazala ulje po rukama ponekad sam stavljala jedan sloj Opi laka za nokte. [ Taj korak nije obavezan, jer ga niti ja nisam često radila. ]

Ja osobno ne volim kožicu oko noktiju pa sam ju često uklanjala s Salon shaperom [ Ebay ] i nakon toga obavezno nahranila kutikule s Essence moisturizing kremom i nakon što se je ta krema upila namazala sam cijele ruke s Essence 2 in 1 nail and hand balm.

Potpuno sam izbacila sve kreme za ruke i koristila sam upravo tu Essence kremu za nokte i ruke.
Za lijepe duge nokte možete koristiti Essence nail white pencil koja daje lijepu bijelu boju noktima, ali isto taj korak možete preskočiti. [ Niti ja ju ne koristim, ali znam dosta cura koje ju obožavaju. ]

Najbitniji postupak oporavka noktiju je Eveline 8 in 1  lak za nokte, možete izostaviti bilo koje drugo sredstvo ali Eveline lak je ključan u svemu tome.

Na slici možete vidjeti kako izgledaju moji zdravi i dugi nokti.



Nadam se da sam vam barem malo pomogla s ovim postom te da ćete uspjeti nahraniti i oporaviti svoje nokte. Svoje rezultate mi obavezno javite na moju facebook stranicu [ klik ] , na mail [ klik ] ili ovdje u komentar posta.

Marija  

You Might Also Like

5 komentari

  1. Bez Eveline laka ništa. Ja inače imam strašno loše nokte, a nakon tipsi i gela to je bilo nešta prestrašno. Od kad koristim taj lak nokti su mi ooogromni i zdravi! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, Eveline lak čuda radi :D Vidjela sam njihov lak ' diamond hard and shiny nails ' , i to bi bilo dobro probati, jer vjerujem da je i taj savršen. :)

      Izbriši
  2. Nisam nikada stavljala umjetne nokte, ali su svejedno jako loši. Glede Eveline 8 in 1, slažemo se u potpunosti. Genijalan je.

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji