Clearskin by Avon

13:12


Prije tjedan dana mi je stigao Avon paket i prvo sam na Facebook–u napisala kako već čekam isprobati maskaru, međutim, odmah sam posegnula za clearskin pjenom i četkicom za čišćenje lica*.

Clearskin linija je prvenstveno namijenjena mladenačkoj problematičnoj koži tj. koži kojoj ne trebaju agresivni preparati da bi ju činili čistom i njegovanom.


Uz 02 pjenu za čišćenje lica, Avonova je preporuka koristiti i četkicu koja će svojim mekanim vlaknima nježno ukloniti odumrle stanice kože lica.
Cijena pjene za lice u trenutnom katalogu kampanje 12/2017 je 19,90 kn dok joj je regularna cijena 36,00 kn. 
Cijena četkice za čišćenje lica u trenutnom katalogu je također 19,90 kn, a regularna cijena je 30,00 kn.



Dovoljan je jedan do dva pritiska pumpice i dobiti će te dovoljnu količinu kako bi očistili lice.

Maria Santini, Avonova beauty trenerica kaže
'' Za razliku od drugih pjena koje sam isprobala, Clearskin pjena za čišćenje s kisikom zaista ne isušuje kožu. Nakon čiščenja koža je glatka, svježa i nije zategnuta. Stoga, svakako je preporučljiva za sve tipove kože, čak i za suhu kožu, stvarno je vrlo lagana i nježna. Koristila sam ju u kombinaciji s četkicom za čišćenje lica, koja je jednako tako nježna prema koži jer ima stvarno mekana vlakna. Uklonila sam i mrtve stanice kože i uživala u mekoći i čistoći kože nakon njege. ''





I mogu reći da u potpunosti potpisujem njen riječi. Pjena je zaista jako nježna i lagana. Dok ju nanesete na lice imate blagi, ali jako blagi osjećaj hlađenja, opisala bih to kao osjećaj mentola na licu, međutim, to je jako blago, da skoro  i ne osjetim. Opet, možda je to zato što ja uvijek lice ispirem hladnom vodom. Ali opet, iz Avona kažu da pjena osvježava lice, tako da možda to ipak nije situacija samo kod mene.

I ne, ne kažem da je to loše, naprotiv, to je idealno, jer svi znamo da se je jako teško ustajati ujutro, a ova pjena uz svoje mjehuriće kisika  ipak nas malo razbudi.
Četkica, isto kako kaže Maria, je jako nježna prema koži, ne grebe kožu, a opet je dovoljno čvrsta da ukloni odumrle stanice s kože. A i silikonsku stranu koja služi za masažu lica.



Poslikala sam dijelove kataloga s clearskin linijom koja ima preparate protiv mitesera, protiv prištića te ovu liniju o kojoj sam vam danas pisala. A cijeli katalog možete pogledati klikom OVDJE.




Ovu pjenu zajedno s četkicom preporučujem svima, meni na koži je divna, međutim, ja sam ipak ljubitelj malo jačih preparata. Primjerice, kada kupujem piling za lice, to uvijek mora biti neki malo grublji piling, a ne oni skroz blagi. Ali to ne znači da neću nastaviti koristiti ovu pjenu za svakodnevno umivanje.


Ingredients:
Aqua, alcohol denat,sodium c14-16 olefinsulfanate,peg-8, glycerin, salicylic acid, lauramidopropyl betaine, parfum, sodium hydroxide, disodium cocoamphodiacetate, imidazolidinyl urea, phenoxyethanol, cocamidopropyl pg-dimonium chloride phosphate, disodium edta, parfum,menthol, sodium chloride, aloe barbadensis leaf juice, caffeine, tocopherylacetate, triticum vulgare ( wheat ) ger extract.



 *PR PROIZVODI -  (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

***



You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji