PROIZVODI KOJI SU ME RAZOČARALI #1

11:24


Do sada nisam imala post tipa ovoga, jer proizvodi koji mi se nisu svidjeli jednostvno nisam pisala o njima. Ali opet sam razmišljala, zašto ne reći par riječi zašto ih ne volim.

Biobaza EXLCLUSIVE - Obnavljajuća krema s mimozom te Biobaza BEAUTY - Blagi gel za osjetljivu kožu s kamilicom

Biobazu svi jako hvale, međutim ova dva proizvoda meni ne odgovaraju. Ne svojim učinkom već mirisom. Miris mi ne odgovara tako da ih nisam nastavila koristiti i za njihov učinak stvarno ne znam kakav je.  Nekome sigurno odgovaraju, ali ja sam ih prekrižila.



Cien tonik te Cien spužvica za kupanje

Cien ima dva tonika u svojoj kolekciji, jedan je plavi drugi rozi. Ja sam isprobavala plavi i ne odgovara mi iz toga razloga što mi je koža poslije strahovito ljepljiva i obvezno moram isprati lice s vodom poslije jer ne moguće je živjeti s ljepljivim licem. 

Cien spužvica za kupanje mi je u početku bila savršena, ali razlog tome što ju više ne volim je taj jer ju je ne moguće ocijediti te u njoj ostaje velika količina vode te ona počne stvarati vlagu pa to sve skupa ne izgleda lijepo i nije zdravo kupati se s tako nečim. 

( Razlog ove spajane slike je taj što nemam više te proizvode pa sam staru sliku odrezala kako ne bih morala skidati slike s interneta pa da ipak objavim svoju. 




Loreal Paris Elseve Extraordinary Clay


Ajoj, netko voli ovu liniju Loreal Elseve proizvoda međutim meni su totalni OUT! Šampon na mojoj kosi ne paše nikako, kosa poslije njega mi je jako suha i bez života, i ne izgleda ništa. S njim sam kosu oprala jedan put i odmah sam ga proslijedila dalje.  



I to je mojih 5 proizvoda koje više sigurno neću kupiti, dijelite li vi samnom mišljenje ili ipak imate nešto od ovoga da vam se sviđa? Jer svi smo drugačiji, nekome nešto odgovara, a nekome ne. 

***


You Might Also Like

1 komentari

  1. great blog post!
    I just started my own blog and I would appreciate if you would check it out and answer the survey on the left :)

    https://shiningstar333.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji