Avon mark Big and Style Volume maskara

13:44


Jako sam se veselila tipkanju ovoga posta, i nakon što su mi slike maskare na trepavicama ispale svakakve samo ne onakve da prikažu realno stanje, prvo sam htjela odustati od pisanja recenzije, onda sam mislila kako bih samo na facebooku napisala par riječi, ali na kraju sam se ipak odlučila na pisanje cijeloga posta.

Post nažalost neće sadržavati slike toga kako maskara izgleda na mojim trepavicama, ali svejedno, vrijedi napisati nekoliko dobrih riječi.


Radi se o novoj mark. Big and Style Volume maskari*, koja se, kako kaže Avon može nanositi više puta.

Znamo da većina maskara kada ju hoćete popraviti napravite sve, samo je ne popravite. Stvore se grudice, trepavice se slijepe i na kraju to izgleda strašno.


S ovom maskarom možete postići nekoliko efekata, a to su:

MAKSIMALAN VOLUMEN
Nanesite maskaru u nekoliko slojeva kako bi postigle željeni volumen.

ZAVODLJIV POGLED
Nanesite dodatan sloj maskare samo na trepavice u vanjskom kutu oka, pri tome ih uvijajući.

SENZACIONALAN EFEKT
Nanesite dodatan sloj maskare duž cijele linije trepavica fokusirajući se na uvijanje i razdvajanje trepavica. 


mark. Big and Style Volume maskara je prva u svijetu maskara s Lashflex tehnologijom koja čuva fleksibilnost nakon svakog dodatnog sloja: omogućuje vam  ponovna nanošenja promjenu izgleda trepavica. 


Na prvu mi je ova maskara bila katastrofa i već sam razmišljala kako ću je proslijediti  dalje dok nisam išla čitati PR mailove od Avona i pročitala njihov savjet kako nanositi Big and Style Volume maskaru: 

❤ Od korijena do vrha trepavica
❤ Nemoj „pumpati” maskaru, nego ukloni višak o rub otvora
❤ Uvijač koristi uvijek prije maskare, nikada nakon
❤ Nanesi maskaru na obje strane trepavica
❤ Koristi „cik-cak” pokrete
❤ Naglasi vrhove trepavica pozicionirajući četkicu vertikalno



Nakon toga, ova maskara je postala nešto bez čega ne izlazim iz kuće, jednostavno sam samo morala shvatiti kako funkcionira. Možda ova maskara neće biti prikladna za nekoga s dosta rijetkim trepavicama, ali opet, uz malo prakse vjerujem da će ju svi zavoljeti. Jer znate da su uvijek najbolji proizvodi oni koje nakon dugo vremena pronađemo u ladici, koje smo već otpisali, onda nam oni postanu najdraži.



Kako promijeniti dnevni u večernji izgled?

Nikad lakše uz dodatne slojeve nove Big&Style maskare! A želiš li dodatno naglasiti gustoću  svojih trepavica, nanesi olovku za oči duž samog korijena gornjih trepavica. Iznenadit će te efekt!“ - Maria Santini, Avon Beauty trener


Cijena Avon mark Big and Style Volume maskare je  44,90 kn.

Za ovu maskaru imate moje preporuke, meni je je na trepavicama bila nešto oko 9 h, nije se razmazala, nakon popravljanja trepavice mi nisu bile slijepljene niti su se stvorile grudice. Svima nam treba barem jedna takva maskara u kolekciji. 

Jeste li ju vi isprobale? Kako se vama sviđa?

*PR PROIZVODI -  (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

***




You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji