New in: Listopad 2017

11:00


Nisam dugo pisala post tipa ovoga, ali vrijeme je napisati novitete koji su se kod mene našli u listopadu. U ovom postu će prevladavati slike. A ako želite recenziju nekog proizvoda slobodno mi to naznačite.

Makeup Obsession paleta sjenila ( Recenzija uskoro ) Cijena same prazne palete je 74,99 kn, a cijena sjenila ( pojedinačnog ) je 22,99 kn.


 Avon Tomorrow parfem Cijena 205 kn.



Wet n Wild paletica za obrve. Inače sam koristila tu paletu, i jo uvijek imam tu jednu staru paletu, jer u  zadnje vrijeme koristim BeautyUK paletu. Ali nikada nije višak kupiti još jednu. Cijena 23,90 kn.


 Makeup Revolution Soph X paleta sjenila  koju obožavam, i recenziju možete pročitati OVDJE.



 Makeup Revolution paleta highlightera  Cijena 97,99 kn.


 #ProArtist paleta ruževa Cijena 119,99 kn.


Essence Coast 'n' Chill lak za nokte u nijansi 04 Chill lilly koji je divan. Cijena je oko 17 kn.



 Avon sprej za tijelo s mirisom orhideje i borovnice koji obožavam. Trenutna cijena je 16.90 kn.


Catrice All Round maskara, inače sam duže vrijeme koristila crvenu verziju ove maskare, ali sam se ovaj put odlučila za ovu. Cijena je oko 20,00 kn.




To su moji skromni noviteti za listopad, sviđa li vam se što? 



***

You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji