Blagdansko darivanje

10:19


Drage moje, najbolji način da započnemo prvi radni dan divnog mjeseca Prosinca je s darivanjem, zar ne?
Kako nam je počeo advent, i brojimo posljednje tjedne do Božića bilo bi lijepo nekoga razveseliti s poklonom.
Ovo divno darivanje je u suradnji s dragom Lucijom sa stranice Hoby Lucija, te smo vas nas dvije odlučile u ove blagdane dane malo darivati. 

Lucija je za vas pripremila divan rajfić za kosu, te dva anđela ( ono što želite da piše na anđelu odlučujete vi, ovo na slici su samo primjerci kako to izgleda ) .




Od mene ćete dobiti crveni Freedom ruž ( crveno se mora nositi za Novu godinu zar ne? :) ) i Gabrini lak za nokte.


DVA SU DOBITNIKA , jedna osoba će dobiti dva anđela od Lucije i moj poklon, a jedna osoba će dobiti rajfić.

Ono što morate napraviti kako bi sudjelovali u darivanju je:

- Lajkati stranicu '' Marija's Secret place '' –  OVDJE,
- Lajkati stranicu '' Hoby Lucija '' - OVDJE
-  Objavu o darivanju podijeliti na svojem profilu pod opcijom '' JAVNO '' .
- U komentaru moje FB objave o darivanju označiti nekoliko frendica da i one sudjeluju u darivanju.
- Pratiti  me na Instagramu  – OVDJE  i također na Instagramu pratite i Luciju – OVDJE
 ( ukoliko nemate instagram to mi naznačite u komentaru posta ili u komentaru objave o darivanju.)  Također, naznačite pod kojim me imenom pratite.
   


Darivanje je otvoreno za SVE i traje do 16.12.2017. u 20h.

***



You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji