Što se nalazi u mome putnom koferu? ( od kozmetike i šminke )

17:00

Bok,
Već  par dana razmišljam o čemu bih mogla pisati, i onda pogledam u svoj kozmetički kofer i to je to. U ovome postu pokazati ću vam što se sve nalazi u mome putnom koferu sa šminkom.




Pa krenimo...


Prvo što sam iskopala iz kofera je bio essence kremasti highlighter. Inače nisam ljubitelj kremastih highlightera niti rumenila, međutim ovaj sam jednostavno ubacila u kofer s rečenicom '' tko zna, možda će mi trebati ( kao i 100 drugih stvari ) . Sljedeće na slici je essence – say no redness – pastel green ''korektor'' koji služi da ga se nanese prije samoga tekućega pudera da smanji crvenilo na licu.

U drugome redu prva sličica je sisley pore minimizer koji koristim samo u specijalnim prilikama ali isto tako ga obožavam, nema prozirnu niti bijelu teksturu već dolazi u onako boji kože.
Onda na red dolaze moji prljavi beauty blenderi. Razmišljala sam dali da ih stavim s obzirom da su korišteni pa sve to skupa ružno izgleda, ali jednostavno od kad njih koristim, ne znam više puder na bilo koji drugi način staviti, pa nema smisla da ih ne stavim u sve to.

Treći red je Deborah transparentni puder i Giordani gold illuminating powder . Deborah sam kupila iz jednog jedinoga razloga, a to je jer je bio na popustu. I ne žalim što sam ga kupila. Kada stavljam puder i dobro ga utapkam u kožu, preko toga lagano stavim transparetni puder i sprječava mi nakupljanje neželjene ''masti'' u t- zonama i isto tako, meni jako bitno, sprječava mi nakupljanje pudera u rubovima ispod očiju i na čelu. Stoga, ovaj puder je sastavni dio mojega kofera. Isto tako je i što se tiče Giordani gold illuminating powder . Moja koža dobiva prelijepi sjaj i prirodan izgled kad njega stavim na kraju šminkanja.
A zadnji red su moji puder i korektori, koje ću zajedno s Deborah i Girodani gold puderom kasnije pobliže objasniti. No da samo navedem, na slikama se nalazi Essence stay all day puder, Balea korektor ( koji koristim samo kada sam doma da mi isuši prištiće ) Oriflame puder i neizostavni matt korektor od Essencea. I na kraju, moja najdraža maskara, Essence lash princess.


Onda dolazimo do moga najdražeg djela, a tu su gel tuševi i stvarčice za obrve.
Trenutno od favorita mi je Beauty Uk pro gel, i Maybelline crno sjenilo, koje nikako ne koristim kao sjenilo, već kao tuš za oči, samo iz razloga što mi je savršen za blendanje sa sjenilom i isto tako, ako pogriješim lagano ga mogu obrisati.
Druga sličica su palete za obrve. Moj favorit je wet 'n wild paleta, najdraža mi je i najlakše mi je s njom raditi, a Beauty Uk paleta se nalazi u mome koferu samo iz razloga što kada nekoga šminkam, potrebna mi je ova naj svjetlija nijansa koju u wet 'n wild paleti nemam. I na kraju, kako bi moje obrve ostale na mjestu, koristim trenutno look by Bipa gel za obrve.




Ovu skupinu ne budem pobliže objašnjavala jer ima previše toga, samo ću navesti da se na prvoj slici nalaze olovke za usne i oči, kao i za obrve, neke od njih su Essence, Pupa, Deborah, Max Factor, Smart Girls ). Druga slika ruževi, svih mogućih nijansi i brendova ( Avon , Borjouis, Essence, Oriflame, Shiseido) i zadnja slika su sjajila, Catrice, Essence i Sisley.


I na kraju, što se ne nalazi u samom koferu jer mi nažalost ne stane, su moji kistovi i palete.
Ovo je jedan dio kistića koje skoro uvijek svuda nosim sa sobom, i 3 palete, jedna paleta s rumenilima i highlihterom, Beauty Uk posh paleta i Mua matt paleta. Kistovi su svi s E-baya i s kojima sam jako zadovoljna osim tri kista koja su od essence-a.

Nisam išla u detalje kod objašnjavanja proizvoda, jer uskoro planiram opširnije napisati post o nekima od njih, kao što sam i rekla gore, o mojim puderima bez kojih ne mogu, recenzije ruževa i olovaka za usne. I ono što želim već dugo napisati je '' Must have brushes '' što možete uskoro očekivati.

Što vi nosite za sobom kada idete na putovanja? ..

Ako želite biti u toku s mojim objavama na postu, pa tako i drugim stvarima, pratite me na mojoj facebook stranici koju možete lajkati OVDJE. I isto tako ne zaboravite napisati svoje želje recenzija dolje u komentarima ili klikom OVDJE.


Marija 



You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji