Avon ruževi

20:09


Hej drage moje,

Kao što sam već prije govorila, obožavam ruževe, pa sam i ovoj put odlučila napisat post o njima.
Ovaj put pažnju pridodajem avon ruževima. 
U mojoj kolekciji ima njih 6. Što su redom nijanse: bright nectar, reviving raspeberry, smitten red, berry smooch, pink wink i vermillion.



Od ovih ruževa ima boljih i lošijih, a po meni najbolji ruževi su smitten red, berry smooch, pink wink. Iz razloga što imaju kremastu teksturu, lijepo se nanose, savršeno miriše i ne nakupljaju mi se na usnama, što se kod bright nectar događa.


Avon Ultra Colour Bold ruž u nijansi bright nectar ima kremastu teksturu i savršeno se nanosi, postojanost na usnama mu je par sati ako nište ne jedete. Ali meni se zna dogoditi da mi se lagano nakupi na usnama, ali ništa strašno. Što se mirisa tiče, nema neki poseban miris.
Ambalaža je klasična crna s prozirnim otvorom na vrhu.
Cijena u trenutnom katalogu je 35 kn,[ katalog od 19.8.-8.09.2015 ], a još dolazi u ovom nijansama:


Sljedeći je balzam za usne, ali ja sam ga uvrstila među ruževe. Sjajan balzam ako želite malo boje na usnama. 

Nijansa moga balzama je reviving raspeberry i cijena u trenutnom katalogu je 25 kn. [ Katalog od  19.8.-8.09.2015 ] . Dolazi još u ovim nijansama:


Sljedeća tri ruža su Perfect kiss, i za ove ruževe mogu reći da su mi definitivno favoriti. Redom na slikama su smitten red, berry smooch, pink wink. 




Imaju kremastu teksturu, lagano se nanose na usne bez ikakvog problema,i savršeno miriše. Jako dobro su pigmentirani, te izdrže na usnama također par sati bez problema. Što se ambalaže tiče, definitivno moja najdraža, predivna srebrna. Cijena u katalogu mu je bila 45 kn, u trenutnom katalogu ih nema. Moj favorit među ovim ruževima je definitivno berry smooch.


Sljedeći ruž je ULTRA COLOR RICH Brilliance ruž u nijansi Vermillion.
Nijansa je lijepo pigmentirana, ruž se lijepo nanosi, međutim meni se dogodi da mi se lagano nakupi na usnam. Ruž je kupljen davno, pa se točno ne sjećam cijene. Dolazi u roskastom čvrstom pakiranju.

Swatchevi ruževa na kućnom i vanjskom svjetlu možete pogledati na sljedećim slikama:


Swatchevi ruževa na kućnom svjetlu. 



 Swatchevi ruževa na vanjskom svjetlu. 

Da li vi volite Avon ruževe? koji su vam najdraži?


You Might Also Like

4 komentari

  1. Lijepo, znaš da sam je fan Avon ruževa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. :) Znam da jesi, kad sam pisala post pomislila sam na tebe. :)

      Izbriši
  2. Bright nectar mi je predivna nijansa, obožavam avon ruževe. Nažalost ni jednu ovu nijansu nemam, a sve mi se sviđaju. :)
    btw ova slika na kućnom svjetlu izgleda kao da nijanse imaju shimmer haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, divna je. Nikad nije kasno da ih kupiš. :)
      Hehe, vjerojatno zato jer mi je taman sunce obasjalo ruku kroz prozor pa se pogodilo da baš tako ispadnu, zato slika na vanjskom svjetlu pokazuje dobro. :)

      Izbriši

Pratitelji