Moja kolekcija rumenila

22:20



Već dugo vrijeme želim napisati post tipa makeup inventure, ali nekako mi glupo staviti sve u jedan post, napisati par riječi i to je to, tako da sam odlučila pokazati vam što sve moja makeup kolekcija sadrži. Ovim postom ćemo krenuti od rumenila, a onda kasnije i sa svima drugim stvarčicama koje imam. ( Ako vas zanima post o MOJOJ MAKEUP KOLEKCIJI - KLIK. ) 

Neću recenzirati ništa, jer ću to ostaviti za neki drugi post, nego ću samo pokazati koja rumenila posjedujem, a ako želite neku recenziju onda slobodno napišite u komentar što biste voljele čitati. 

Rumenilo koje mi je prije bilo jako drago je Essence blush up u nijansi 10 heat wave, to je rumenilo koje u sebi ima dvije nijanse, roskastu i neku narančastu, možete ih koristiti odvojeno, a i isto tako pomiješati ih i dobiti divnu boju.





Revlon rumenilo u nijansi 003 MAUVELOUS REMAUVEQUABLE.




Rumenilo od Oriflame u nijansi GLOWING PEACH koje me po svojoj ambalaži jako podsjeća na Sleek rumenila.




Catrice rumenilo iz limitirane kolekcije ROCK-O-CO u nijansi CO2 MADAME DE PINKADOUR, divna nijansa koja je baš za svaki dan. Blago roskasta koja savršeno izgleda na obrazima.




Još jedno Catrice rumenilo iz iste limitirane kolekcije u nijansi CO1 MACARONS POUR MARIE, svijetlo roza nijansa koja je divna za lagano istaknuti obraze, više za neki prirodni look.




S obzirom da jako volim Catrice rumenila, u mojoj kolekciji ih ima još nekoliko, rumenilo defining blush u nijansi 050 Apropos Apricot.




Još jedno defining blush u nijansi 030 Love & Peach .




Catrice rumenilo koje je izišlo iz kolekcije, ILLUMINATING BLUSH, u nijansi 030 KISS ME KEN. Rumenilo koje obožavam, inače ne volim šljokice u rumenilima ali ovo je toliko divno da je šteta ne imati ga u kolekciji.




BOURJOIS rumenilo u nijansi 03 Copper Brown.



Slijedeća tri rumenila su kremasta, radi se o MAKEUP REVOLUTION rumenilu u nijansi Rose Cream, Essence soo blush rumenilo u nijansi  10 sweet as peach i Borujois rumenilo u nijansi  sweet cherry.




Na sljedećim slikama su prikazani swatchevi svih rumenila:



U svojoj kolekciji imam i paletu rumenila ( eBay ) , malu Mahattan paletu s rumenilom i korektorom te sjajilom, korektor i sjajilo ne koristim) te moje prvo rumenilo Blanchette B.



Obožavam rumenila, draža su mi ova puderasta nego kremasta. U slijedećem postu ću vam pokazati svoju kolekciju bronzera i highlightera. 

I za kraj u mojoj kolekciji rumenila se nalazi 15 rumenila ( paletu brojim kao jedno. ) 

________

Volite li postove tipa ovoga?

Koliko vi imate rumenila u svojoj kolekciji?  

***


You Might Also Like

10 komentari

  1. Catrice CO1 MACARONS POUR MARIE mi je odlicno! Boja je savrsena i mislim da moze bas lepo da ispadne i kao bazna senka :) <3 Predivni proizvodi :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš, to mi nije palo na pamet :) hehe, morat ću probati :) Hvala ti :) :*

      Izbriši
  2. Baš lijepa rumenila, ja ih imam samo dva i njih često zaboravim koristiti. Namjeravam si kupiti neko breskvasto jer ova oba su ružičasta jedno s, drugo bez šljokica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) .. Rumenila boje breskve su divna, svakako kupi, morati ću i ja, jer ih baš i nemam u toj nijansi, sva su više manje roza. :)

      Izbriši
  3. predivna kolkcija :) Ja sam s rumenilima najsiromašnija ali nekako i držim se samo tri nijanse pa hajde! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) Znaš kako kažu, najbitnije je da koristiš sve tri, a ne da koristiš jednu, a ostale stoje, kao i ja, dok navalim na jednu onda ju koristim par mjeseci bez prestanka :)

      Izbriši

Pratitelji