New in [ Catrice ]

19:02


S obzirom da osobno jako volim Catrice kozmetiku, opskrbila sam se s nekoliko divota.


Odmah kako je u prodaju stigao Catrice HD LIQUID tekući puder htjela sam ga kod sebe, tako da sam   kupila nijansu 040 WARM BEIGE što mi je ipak malo pretamno, pa sam neki dan uzela 010 LIGHT BEIGE kako bih miješanjem dobila željenu nijansu.

CIJENA : 55,90 kn


Sljedeća divota je divan Catrice HIGH GLOW MINERAL HIGHLIGHTER.

CIJENA: 39,90 kn


Catrice Blush Artist paleta rumenila u nijansi 020 CORAL I NEED 

CIJENA: 35,90 kn


Dva Catrice ruža ULTIMATE STAY u nijansama 070 PLUM & BASE i 160 DON'T WORRY BE BERRY

CIJENA : oko 40ak kn 


Dva divna laka za nokte u nijansama 114 THE SKY SO FLY i 107 ROBINSON CORALSOE

CIJENA: oko 20ak kn


i još jedna lak tj. TOP COAT MATT & MORE 


Dvije Catrice maskare 

1. GLAM & DOLL FALSE LASHES MASCARA 010 
2. EFFECT MASCARA UB 010  


ILLUMINATING SERUM PRIMER koji je dio LE Prêt-à-Lumière 

CIJENA mu je oko 30 kn


Još jedna divna Catrice paleta SAND NUDES u nijansi 010 HUG S'AND KISSES

CIJENA: 39,90 kn


Dva '' pudera '' za popunjavanje obrva u nijansama 030 DARK BROW(N) IS THE NEW BLACK i 010 BLOND BROWS ARE A GIRL'S BEST FRIEND 


Ono što se obavezno mora naći u kozmetičkoj torbici je Catrice primer, u mom slučaju ovaj put je to bio BEAUTIFYING PRIMER 

CIJENA: 40ak kn


Catrice ALLROUND CONTURING PALETA 

CIJENA: 31,90 kn


_______________________________

I to je to što se tiče Catrice kozmetike s kojom sam se opskrbila. 
Volite li vi Catrice kozmetiku?
Što vam je najviše zapelo za oko? 




***


You Might Also Like

2 komentari

  1. Obozavam Catrice.
    Narocito novi HD puder. Moja nijansa je 010 😄
    I maskara mi je super- glam&doll.
    Primer imam ali u bijeloj tubici.. paletu rumenila..

    OdgovoriIzbriši
  2. Catrice je odlicna marka! Javi utiske o primeru ♥
    Nikolina's beauty world

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji