Skin care routine

20:24



Moja rutina njege kože se dosta često mijenja , nekim preparatima ostajem vjerna, a neke brzo mijenjam. Što se trenutno nalazi u mojoj rutini pročitajte u nastavku... 


Moja rutina nekada zna biti '' bogata '' , a nekada samo umijem lice kremom za pranje lica  i to je to. Maskaru i ruž UVIJEK skidam Garnier micelarnom jer mi je najbolja za oči, ne peče me i divno skine svu maskaru. 
Probala sam razne micelarne, i ima njih nekoliko koje volim, ali nekako im je uvijek najdraža Garnierova, a i bočica mi je preslatka.


Ostatak šminke skidam s ovom Essence kremom za umivanje. Kada želim temeljito oprati lice, ili u prijevodu – kada nisam lijena – onda koristim četkicu, a u suprotnom samo se umijem kremom – bez četkice. 
Četkicu obožavam jer je u isti tren mekana ali opet dovoljno tvrda da ukloni svu '' tvrdokornu '' šminku.



Što se tiče Balea pilinga – dosta često ga koristim, tri puta tjedno ga koristim kao masku, a kada ne koristim četkicu za čišćenje lica onda s njim napravim piling, jer mi savršeno skine svu nečistoću sa kože. 
Isto sam koristila mnoge preparate za piling, ali nekako mi je upravo ovaj od Balee najdraži, i još je u rangu do 20 kn tako da se već godinama vraćam upravo njemu.  


Za borbu protiv mitesera nanosim Avon Clear skin masku koju obožavam i koristim ju tri do četiri puta tjedno.


Nakon svega toga '' gruboga '' tretiranja kože, koristim Byphasse tonik da umiri kožu.
Navečer, nakon tuširanja, na lice nanesem ovaj Nivea tonik, jer mi isto na neki način djeluje umirujuće. 




Prije spavanja, slijede kremice. Krema koju nanosim prije spavanja je Afrodita od kamilice, divan osjećaj na koži i dosta je masna pa tako imam osjećaj da dovoljno hrani moju kožu, ista tako par kapljica Alverde ulja nanesem na lice ( bez obzira što imam mješovitu kožu ) , a ako imam neke tamne ožiljke ili neko jako crveno mjesto stavim pužev gel. Ne koristim ga svakodnevno, već baš kad osjetim potrebu za njim. ( Jer mi ne miriši lijepo.) 







Tu ima par stvarčica koje nisam navela u svojoj rutini, jer ih ne bi koristila da ih nisam dobila na poklon, ne zato što nešto nije u redu s njima, nego zato što su preko 300 kn svaka ( i više ) ali evo samo jedna slika da vidite o čemu se radi. Dok ih potrošim, neću ih ponovno kupovati jer mi je to ipak malo previše novaca za jednu kremu. 



Moja rutina nije svaki dan ista i nisam odredila sad radim to, a poslije to. Sve je ovo nešto što radim, ali ne svaki dan na isti način, u većini slučajeva kada dođem s posla, šminku skinem pomoću Garnier micelarne i ostatak pomoću Essence kreme i nanesem Byphasse tonik, a tek navečer, nakon tuširanja, radim sve ostalo. ( Ponovno očistim lice s Essence kremom i četkicom, stavljam masku ( Balea i Avon ) , tonik, te kremice na kraju. No naravno, sve to ovisi o raspoloženju.

Komplicirana sam, znam. 

_____________________

Eto, to bi bilo otprilike to. Nadam se da vam se post sviđa.


Koja je vaša rutina njege kože? Koristite li neke od preparata koje ja koristim? 

***


You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji