Essence BLUSH play

20:22


U mojim ladicama nalazi se podosta rumenila, što pojedinačnih tako i paleta. Obožavam rumenila, obožavam highlightere tako da se ova paleta , za koju vam pišem recenziju , savršeno uklapa u moje '' potrebe '' od samoga početka.

Radi se o Essence BLUSHplay paleti koja sadrži dva rumenila te jedan highlighter. Sve tri nijanse sadrže neke breskvaste tonove tako da su idealne za ljeto.


Paleta je od čvrste plastike što joj daje neku notu elegancije , jer ima neki paleta kod drugih brendova koji u nekim svojim proizvodima koriste skroz tanku plastiku što meni osobno nije privlačno, jer sam ja od onih kod kojih proizvod prije svega mora izgledati lijepo. ( Eto, javno sam priznala, hehe. )
Paleta sadrži sveukupno 8 grama proizvoda te joj je cijena oko 30 kn.




Nijanse su mekane te se lako blendaju, highlighter nije '' prenapadan '' već daje licu lijep prirodan sjaj, a rumenila su lijepa nježna ali ako nanesete previše proizvoda ono se može lako izblendati.
Sculpt rumenilo je matt rumenilo, dok define rumenilo ima lagani shimmer u sebi, kao i highlighter.
Trajnost na mome licu je odlična, traju mi dok ih ne skinem, u prosijeku ih imam na licu najviše 8h.



 Osobno , ova paleta mi je divna, ono što obožavam kod palete što je nježna, prikladna za svaki dan, i kao kod svih paleta, boje se mogu miješati te se dobiti ona koja nama odgovara. Nijanse na licu su postojane, boje pigmentirane i ono što je najbitnije, za cijenu od 30ak kuna dobijete divan proizvod. Moje preporuke za ovu paletu.







Sviđa li vam se? Planirate li ju kupiti? 


***


You Might Also Like

0 komentari

Pratitelji