Sleek Cleopatras's Kiss highlighter paleta

20:02


Mislim da recenzija ove palete uopće nije potrebna jer nema riječi kojom bih ja opisala koliko je ovo divna paleta, ali šteta je ne spomenuti je u par riječi i poslikati nekoliko slika.


Radi se o Sleek Cleopatras's Kiss paleti highlightera u kojoj imamo dvije kremaste nijanse i dvije u kamenu. ( Na Pink Panda stranici je opisano kao tri kremaste i jedna nijansa u kamenu, ali zapravo je ovako kako sam ja napisala, jedino ako sam dobila neku posebnu paletu koja se razlikuje od drugih hehe. ) 


Paleta je napravljena od čvrste plastike zlatne boje te se zatvara na magnet i svojim izgledom je izrazito elegantna. Cijena na Pink Panda Hrvatska stranici je 98,99 kn.

Sastav:
Mica, Ethylhexyl Palmitate, Dimethicone, Ozokerite, Isononyl Isononanoate, Caprylyl Methicone, Nylon-12, Magnesium Aluminum Silicate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, BHT. (+/- CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491 (Iron Oxides), CI 77499 (Iron Oxides)).




Nijanse su Sphinx, Delta, Dynasty te Goddess. Ne znam koja mi je ljepša od koje, sve su divne i odgovaraju gotovo svim tonovima kože, daju prirodan sjaj i izgled lica.
Osobno kada nanesem highlighter , po beauty spužvici pošpricam fiksator šminke te onda lagano utapkam na područja na koje sam nanijela highlighter i tako mi se on stopi sa kožom te dobijem skroz prirodan izgled, i onda kada pretjeram s njim hehe.




Postojanost na licu je izvrsna, ostaje mi cijeli dan, što je u prosjeku nekih 8 sati.
Paleta je divna, savršena kvaliteta, savršena pigmentiranost i još bolja postojanost, cjenovno je malčice skuplja od nekih drugi paleta, ali zaista, nije puno dati te novce za kvalitetan proizvod koji će vam trajati duže vrijeme. 

Od mene imate velike preporuke za ovu paletu.


Sviđali vam se? Imate li vi koju Sleek highlighter paletu? 

***


You Might Also Like

1 komentari

  1. Sve 4 njihove paletice su mi bomba, a ja sam izabrala Solstice. Obožavam je kao i ti ovu! :) Odliči su highligteri, zbog njih sam čak meri zapostavila neko vrijeme :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji