Makeup Obsession paleta

13:01


Drage moje, danas vam donosim recenziju palete, koja mi je među dražima u kolekciji.
Radi se o Makeup Obsession paleti, tj. paleti koju možete sami dizajnirati prema sjenilima, rumenilima i highlighterima koje volite te dizajnu koji vam se više sviđa.



Paletu i ' punjenja ' možete naručiti s PINK PANDA HRVATSKA ( OVDJE )  te s TAM BEAUTY stranica ( OVDJE
Izbor paleta je dosta veliki, od sjajnih, zlatnih, srebrnih do crnih i bijelih. A i izbor onoga  s čime želite popuniti svoje palete je isto tako velikih, od sjenila, rumenila, highlightera, pudera za konturiranje do ruževa i pudera za obrve.



Cijena palete koju ja imam ( Large Luxe Palette - Rose Gold Obsessionje) na PINK PANDA HRVATSKA  ( OVDJE )  je 74,99 kn, a cijena je skoro ista i na TAM BEAUTY stranici. ( OVDJE )



Cijena sjenila je oko 22 kn, ovisno jesu li na sniženju, jer su trenutno neka i po 14,93 kn na Pink Pandi. Količina je 2g.



Sjenila su izrazito mekana, jako malo se truse, skoro pa nikako, zavisno kako ih uzimate s kistićem. Pigmentacija im je odlična te se lako blendaju.
Postojanost sjenila mi se sviđa, uvijek ih nanosim na puder i na korektor i stoje mi tijekom dana ( cca 6-8 sati ) . 




Sama paleta ima '' ogledalo efekt '' te je naravno zbog toga dosta '' mazljiva '' , međutim meni to ne smeta jer ja volim prebrisati sve svoje palete da one uredne stoje u ladicama. Ali ima onih kojima bi to smetalo tako da je i to dobro napomenuti. 



Kao što sam napisala na početku, ova paleta je meni među omiljenima u mojoj kolekciji, koja nije baš malena. Ima taj luksuzan dizajn te su im sjenila i više nego odlična, stoga ju preporučam svima, pogotovo onima koji su '' slabi '' na palete jer vam baš takva jedna treba!



SASTOJCI:
Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum liquidum, Ethylhexyl palmitate, Polybutene, Silica, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben (+/-);Calcium Sodium Borosilicate,Titanium dioxide(CI77891),Yellow Iron Oxide(CI77492),Black Iron Oxide(CI77499),Red Iron Oxide(CI77491),Manganese Violet(CI77742),D&C Red NO.7 (CI15850), D&C Red NO.6 (CI15850), FERRIC FERROCYANIDE(CI77510),FD&C RED NO.40(CI 16035)?FD&C YELLOW NO.5 (CI 19140),CHROME OXIDE GREEN(CI 77288)

I mala napomena za kraj:
Imajte na umu da se swatchevi koje vidite na slikama razlikuju od monitora do monitora, ili mobitela, te da nikome neće biti isto prikazano.


 ***






You Might Also Like

1 komentari

  1. Pakiranje mi je baš divno i nijanse sjenila su odlične, obožavam topla nude sjenila. :)

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji