Božićna WISH LISTA

10:44



Odlučila sam sastaviti svoju wish listu, u koja sebi sadržava samo pet stvarčica. Razlog tome što ih je samo pet jer bih mogla napisati njih 555, a to nema smisla.


IKEA ALEX LADIČAR

Ovo je nešto što je, vjerujem, apsolutnoj svakoj blogerici/vlogerici na wishlisti. Mogla bi to svrstati kao neki '' must have '' ako volite kozmetiku. Tako da je ovaj ladičar, zapravo cijeli set ( vidjet ćete kasnije na slikama ) već dugo vremena na mojoj wishlisti.


Izvor: IKEA.COM

AVON ANEW ČETKICA ZA ČIŠĆENJE LICA
Općenito sam opsjednuta četkicama za lice, ali do svih mogućih u današnjem svijetu mi je najviše zapela za oko ova nova Avon četkica, možda zato što jako volim Avon proizvode, a možda zato što izgleda savršeno! 



Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance paleta
Meni osobno jedna od najljepših paleta koje trenutno postoje na tržištu.

 Izvor: http://keyassets-p2.timeincuk.net

AVON NUTRAEFFECTS miracle glow ulje za lice
Jako sam slaba na ulja i slične stvarčice, a ovo Avon ulje je jako hvaljeno, a još ga nisam isprobala, tako da se mora nalaziti na mojoj WISH listi.

Izvor: Avon.hr

 VELIKO OGLEDALO SA SVJETLOM
 Uz Ikea Alex ladičare koje sam spomenula na vrhu, na mojoj wish listi se već jako dugo nalazi veliko ogledalo koje u sebi ima i rasvjetu. Također nešto što većina cura želi pa tako i ja. San snova!


Izvor: https://www.pinterest.com/explore/makeup-desk/?lp=true


To je to od mojih pet stvari koje mi se nalaze na listi želja, sviđa li vam se? 

Nalazi li se što od ovih stvari i na vašoj WISH listi? 

***


You Might Also Like

1 komentari

  1. 3/5 zelim
    1. Imam- Avon ulje 😄
    Paletu sjenila ne zelim haha
    Sviđa mi se tvoja wish lista
    Prilicno je pristupacna tj dostupna. Realna 😀

    OdgovoriIzbriši

Pratitelji